Верховною Радою України прийнято Закон України від 18 грудня 2018 року № 2657-УІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» /Files/images/_psiholog/images_1.jpg/Files/images/_psiholog/малюнок.jpg

Зокрема, до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України «Про освіту», які направлені на удосконалення відносин у сфері протидії булінгу (цькуванню).

Текст закону розміщено на офіційному веб-сайті Верховної Ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2657-19

БУЛІНГ (цькування) – це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

НАШ ОСВІТНІЙ ЗАКЛАД проводить відповідну роботу.

УПРАВЛІНСЬКИЙ НАПРЯМ: порядок реагування на випадок булінгу

1. Подання заяви директору школи учнем, батьками( особами, що заміняють батьків) про випадок булінгу
2.Створення комісії для розслідування даного випадку
3. Засідання комісії, розгляд заяви, прийняття письмового рішення
4. Реєстрація рішення в Журналі обліку випадків булінгу
5. Повідомлення органів Національної поліції України та Служби у справах дітей, якщо комісія визнає булінг.

ПРОСВІТНИЦЬКИЙ НАПРЯМ

/Files/images/_psiholog/20190215_115743.jpg

План заходів працівників психологічної служби
Летківської СЗШ І-ІІІ ступенів
щодо попередження булінгу в учнівському середовищі
на 2018-2019 навчальний рік
/Додаток № 1 до наказу по школі № 16 від 25.01.2019р/

1. Година спілкування «Булінг: як розпізнати» Учні 7 класу, січень
2. Заняття з елементами тренінгу «Кібербулінг: безпека дітей в Інтернеті» Учні 8 класу, січень
3. Тренінгове заняття «Спілкування: розбудова стосунків» Учні 9 класу, лютий
4. Дискусія «Ефективне спілкування» (відеолекторій). Учні 10-11 класів, лютий
5. Заняття з елементами тренінгу «Як залагодити конфлікт» Учні 3 класу лютий
6. Година спілкування «Мій дружній клас» Учні 3 класу, березень
7. Година спілкування «Доброта починається з тебе» Учні 1-их класів,лютий
8. Корекційно - розвивальні заняття за програмою «Бар’єри у спілкуванні: як їх подолати» Учні 8 класу - січень-травень
9. Батьківський всеобуч «Якщо дитину цькують в школі: поради батькам» Батьки цчнів 5-их класів, лютий
10.Індивідуальні бесіди з дітьми щодо попередження випадків булінгу в учнівському середовищі Учні школи, протягом року
11. Розгляд конфліктних ситуацій в учнівських колективах (за потреби) Учні школи, протягом року

ПЛАН ЗАХОДІВ Летківської СЗШ І-ІІІ ступенів
щодо запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу в школі
на 2018/2019 навчальний рік
/Додаток № 2 до наказу № 16 від 25.01.2019р/

1. Провести інструктаж щодо ведення облікової документації стосовно випадків проявів будь-яких форм фізичного або психічного насильства, порушення прав дітей, жорстокого поводження з ними.
Директор, січень.

2. Спланувати виховну роботу в напрямку формування в учнів відповідальності, правомірності шляхів і засобів їх реалізації, моральних якостей, які б регулювали їхню поведінку та проводити заходи щодо профілактики насильства, спрямовані на попередження випадків різних видів насильства до дітей і зменшення негативних факторів та обставин по причині яких може трапитися насильство.
Заступник з виховної роботи, класні керівники,січень

3. Організовувати педагогічну просвіту батьків з використанням сучасних форм і методів та активно залучати їх до участі у виховних заходах.
Адміністрація школи, практичний психолог, класні керівники,постійно

4. Проводити попереджувальну роботу з батьками щодо недопущення випадків жорстокого поводження з дітьми в сім’ях, а також відстежувати подібні випадки з боку інших учнів.
Адміністрація школи, практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники, постійно.

5. Організувати роботу з батьками щодо роз’яснення наслідків жорстокого поводження з дітьми, а також з особами, що становлять найближче оточення дитини, яка постраждала від жорстокого поводження, або потерпає від реальної загрози його вчинення та їх відповідальності за вчинення їх дітьми булінгу.
Адміністрація школи, психологічна служба,постійно

6. Організовувати соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та соціально-психологічну реабілітацію дітей, які потрапили в складні життєві обставини, розвивати навички соціального життя дитини і підтримку її в учнівському середовищі.
Адміністрація школи, практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники, постійно.

7. Проводити тематичні заходи (бесіди, виховні години, просвітницько-попереджувальні тренінги, перегляди кіно - та відеофільмів, театралізовані постановки, ярмарки солідарності, акції, флешмоби, колективні творчі справи, анкети (стіна) думок,стріт-арти на асфальті крейдою, круглі столи, диспути, фестивалі, літопис колективу, тематичні колажі тощо) щодо попередження проникнення у свідомість дітей культу насильства, жорстокості, ксенофобії та расистських проявів.
Заступник з виховної роботи, класні керівники,протягом року

8. Провести заходи з питань утвердження гендерної грамотності учнів та їх батьків; виховання гендерної культури та запобігання всім формам насильства в сім’ї.
Заступник з виховної роботи,класні керівники,педагоги,практичний психолог, протягом року.

9. Продовжити співпрацю з ювенальною поліцією щодо ефективної профілактики із застосуванням відновних практик для запобігання конфліктам та іншим негативним проявам учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Адміністрація школи, протягом року

10. Продовжити співпрацю з державними установами, громадськими та благодійними організаціями, які працюють в інтересах дітей, сприяти участі навчальних закладів в інноваційних просвітницько-профілактичних програмах та проектах.
Адміністрація школи, протягом року

11. Створити службу порозуміння за допомогою медіаторів (посередників), діяльність яких дозволяє формувати у школярів навички співпраці, будувати ефективну систему вирішення конфліктних ситуацій у закладі, забезпечувати психологічно здорове середовище в учнівському колективі.
Заступник з виховної роботи, педагоги-організатори, учнівський парламент, протягом року.

12. Створити інформаційний центр «Зупини булінг».
Заступник з виховної роботи,педагоги-організатори, січень

13. Реалізувати соціальні проекти:

  • "Зірви маску булінгу";
  • "П’ять хвилин права";
  • "Ми всі різні, але рівні";
  • "Толерантність основа людського співіснування";
  • "Ти - не повторний, прояви себе"!;
  • "Правовий диктант";
  • "Марафон унікальних справ, які ретранслюють норми поведінки в соціумі".
    Заступник з виховної роботи, класні керівники, січень - лютий.

14. В учнівському самоврядуванні школи започаткувати шкільного дитячого омбуцмена.
Заступник з виховної роботи, січень

15. Провести тиждень захисту прав дітей, попередження жорстокості та насильства.
Заступник з виховної роботи, учитель правознавства, грудень 2019 року

16. Залучати органи учнівського та громадського самоврядування до здійснення профілактичної роботи з питань попередження жорстокості та насильства в учнівському середовищі.
Адміністрація школи ,постійно

15.02. Тренінг "Булінг, як розпізнати?!" з учнями 5-Б класу

/Files/images/_psiholog/6а.jpg/Files/images/_psiholog/7а.jpg

/Files/images/_psiholog/8 а.jpg/Files/images/_psiholog/9а.jpg

12.02.2019 Треніг "Стоп,булінг!" з учнями 5-А класу

/Files/images/_psiholog/1а.jpg/Files/images/_psiholog/2а.jpg

/Files/images/_psiholog/3.jpg/Files/images/_psiholog/5.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 206

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.