Заняття за програмою

"Базові навички медіатора /медіаторки служби порозуміння закладу освіти"

Мета програми: Підготувати учнів / учениць медіаторів / медіаторок служб порозуміння дл явпровадження медіації і закладах освіти за принципом "рівний-рівному"

Завдання:

• НАДАТИ БАЗОВІ ТЕОРЕТИЧНІ ЗНАННЯ З КОНФЛІКТОЛОГІЇ;

• ОЗНАЙОМИТИ З ОСНОВНИМИ ЗАСАДАМИ МИРОБУДУВАННЯ;

• ОЗНАЙОМИТИ З ПОНЯТТЯМ «НАСИЛЬСТВО» ТА ЙОГО ВИДАМИ;

• ЗАКРІПИТИ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ПРОТИДІЇ ПРОЯВАМ НАСИЛЬСТВА У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ;

• ОПАНУВАТИ НЕНАСИЛЬНИЦЬКУ МОДЕЛЬ ПОВЕДІНКИ;

• ВІДПРАЦЮВАТИ ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ;

• СФОРМУВАТИ НАВИЧКИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ МИРНИМ ШЛЯХОМ;

• ОПРАЦЮВАТИ ПОНЯТТЯ «ВІДНОВНІ ПРАКТИКИ», ЇХ РОЛЬ І ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ;

• ОЗНАЙОМИТИ З ЦІННОСТЯМИ ТА ПРИНЦИПАМИ МЕДІАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ, ЩО БАЗУЄТЬСЯ НА ВРАХУВАННІ ІНТЕРЕСІВ СТОРІН КОНФЛІКТУ;

• ЗАКРІПИТИ НА ПРАКТИЦІ ЕТИЧНІ ВИМОГИ ДО МЕДІАТОРА СЛУЖБИ ПОРОЗУМІННЯ;

• ВІДПРАЦЮВАТИ НАВИЧКИ ВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ МЕДІАЦІЇ;

• ОПРАЦЮВАТИ ВИМОГИ ДО ВІДБОРУ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ МЕДІАЦІЙ;

• СФОРМУВАТИ РОЗУМІННЯ ҐЕНДЕРНОЇ СКЛАДОВОЇ КОНФЛІКТУ;

• ВІДПРАЦЮВАТИ НАВИЧКИ ПРОВЕДЕННЯ ВІДНОВНОЇ ПРАКТИКИ «КОЛО»;

• ОПРАЦЮВАТИ НАВИЧКИ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ;

• ОЗНАЙОМИТИ З МЕХАНІЗМОМ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ ПОРОЗУМІННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ;

• СФОРМУВАТИ РОЗУМІННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА;

• СФОРМУВАТИ УСВІДОМЛЕННЯ ВАЖЛИВОСТІ УЧАСТІ ХЛОПЧИКІВ ТА ДІВЧАТ У МИРОБУДУВАННІ ТА ВИ- РІШЕННІ КОНФЛІКТІВ МИРНИМ ШЛЯХОМ;

• СФОРМУВАТИ НАВИЧКИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГІВ.

22листопада/7клас

Коло медації "Конфлікти у класному колективі"

/Files/images/psiholog_2022-2023/2.jpg

грудень / 9 клас


Тренігове заняття за програмою "Базові навички медіатора / медіаторки служби порозуміння закладу освіти"

Тема: "Позиції та інтереси у конфлікті."

На занятті робота у групах дала можливість учасникам тренінгу навчитись розв'язувати конфліктні ситуації, визначати позиції та інтереси. Учні побачили, що існує такий варіант вирішення спірних питань, як "виграш-виграш", а також зрозуміли, що ключ до успіху у конфлікті - це переключити дискусію від позиції сторін до їхніх потреб та інтересів.

/Files/images/_psiholog/444.jpg

22 грудня / 9 клас
Тренінгове заняття за програмою "Базові навички медіатора / медіаторки служби порозуміння закладу освіти"

Тема: "Стадії розвитку конфлікту. Наша поведінка у конфлікті."

Перегляд учасниками тренінгу мультфільму "Конфлікт. Сірники" дав змогу зрозуміти сутність та стадії розвитку конфліктної ситуаці. На прикладі притчі "Сліпі та мудреці" учні побачили стратегію поведінки у конфлікті; засвоїли на основі реальних ситуацій підходи до вирішення конфлікту: конструктивний та деструктивний.

/Files/images/_psiholog/+6.jpg /Files/images/_psiholog/-6.jpg

19 листопада / 8клас
Тренінгове заняття за програмою "Базові навички медіатора/медіаторки служби порозумінння закладу освіти"

Тема. Причини. Джерела конфлікту. Роль упереджень у виникненні конфлікту"

Учасники познайомились з основними причинами конфлікту, що є важливим у процесі медіації. На прикладі вправи "Історія, розказана вовком", учасники тренінгу побачили, як впливають упередження та відсутність інформації та виникнення конфлікту та сформували розуміння наявності різних "правильних" точок зору у конфлікті"

/Files/images/_psiholog/++8.jpg /Files/images/_psiholog/-8.jpg

17 листопада / 9клас
Тренінгове заняття "Базові навички медіатора/медіаторки служби порозуміння закладу освіти"

Тема. Конфлікт- це погано?"

Заняття спрямоване на згуртування учасників тренінгу. У;чні проаналізували позитивні і негативні сторони конфлікту. Вчились складати карту дня. На прикладі вправи "Двійник" прийшли до усвідомлення унікальності людської особистості, визначили коло своїх інтересів, розвивали навички групової взаємодії. активізували творче мислення.

/Files/images/_psiholog/7.jpg /Files/images/_psiholog/+7.jpg /Files/images/_psiholog/++7.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 574

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.