2019-2020 н.р

Психологічний супровід
адаптації п'ятикласників

18 листопада / 5клас
Розпочато заняття за авторською програмою
"Клуб спілкування без конфліктів"

Мета програми: розвиток навичок спілкування, формування уважного толерантного ставлення до інших та вміння конструктивно виходити з суперечливих ситуацій, розвиток навиків безконфліктного спілкування"

Завдання:
• розвиток емоційної сфери: формування уміння розрізняти емоції, називати й виража­ти їх;
• формування навичок встановлення кон­тактів;
• закріплення впевненості у собі;
• розвиток уміння слухати та розуміти інших;• навчити стримувати свої агресивні вия­ви;
• одержання знань щодо конструктивного відстоювання своєї позиції;
• формування позитивного ставлення до ровесників.

Етапи програми:
1.Розвиток емоційної сфери підлітків та вмінь керувати емоціями (2 заняття).
2.Зниження рівня агресивності (3 заняття)
3.Формування комунікативних навичок (З заняття).
4.Формування навичок знаходити конструктивний вихід з конфліктної ситуації (2 заняття)
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ:
ТРЕНІНГИ ПРОВОДЯТЬСЯ ОДИН РАЗ НА ТИЖДЕНЬ ПО 45ХВ


Соціально-педагогічний супровід
адаптації п'ятикласників

12 ЛИСТОПАДА з учнями 5-го класу
розпочато заняття за програмою "Психологія спілкування".
Автор І.Є. Хронюк.

МЕТА ПРОГРАМИ – формування у п'ятикласників культури спілкування та навичок ефективної взаємодії у групі.

Завдання програми:
опанувавши програмовий матеріал, учні повинні засвоїти правила спілкування в групі, навчитися слухати один одного, регулювати свою поведінку, виражати емпатію, визначати перешкоди у спілкуванні.

  • Програма розрахована на роботу з дітьми 10 - 11 років та групову форму занять.
  • Максимальна кількість учасників групи: : 10-12 осіб.
  • Заняття за програмою проводяться 1 раз на тиждень .
  • Час проведення кожного заняття: 45 хв.
  • Програма містить 17 занятть.

/Files/images/_psiholog/5 клас+.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 241

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.