ДІТЕЙ ВЧИТЬ ТЕ, ЩО ЇХ ОТОЧУЄ.
Марія Монтессоррі
ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ – сукупність об’єктивних зовнішніх умов, факторів, соціальних об’єктів, необхідних для успішного функціонування освіти. Це система впливів і умов формування особистості, а також можливостей для її розвитку, які містяться в соціальному і просторово-предметному оточенні.
Успішна реалізація педагогічним колективом школи
основних компонентів освітнього середовища
персоніфікує
освітнє середовище школи
для кожного учня
як «середовище для мене»
І. Просторово-семантичний компонент
- предметна організація життєвого простору школярів
- сенсорне багатство школи, його зовнішня естетична культура
ІІ. Змістовно- методичний компонент
- насиченість середовища можливостями для організації пізнавальної діяльності
- Інформаційний комфорт
ІІІ. Комунікативно-організаційний компонент
- поведінкове середовище та комунікативна діяльність школи
1 вересня 2018 р учнів школи зустріло нове подвір`я!
1 вересня 2018 року учнів школи зустріло нове ФОЙЄ: світле, яскраве, сучасне, комфортне.
1 вересня 2019 року учні школи отримали ще один осередок відпочинку в коридорі на другому поверсі.
Для освітнього процесу в школі функціонують НАВЧАЛЬНІ КАБІНЕТИ
Кабінет української мови і літератри Кабінет математики
Кабінет хімії Класна кімната 4 класу
Класна кімната 3 класу
Новорічні інсталяції в освітньому просторі школи є традиційними.
В грудні 2019р без снігу і морозу, вони створили ОСОБЛИВИЙ НАСТРІЙ! Ялинки, гірлянди, віночки, сніжинки... лісовики і СНІГОВИКИ - різні та всюди! У дітей, в школі, в селі - НОВОРІЧНЕ СВЯТО!
Коментарi