ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ
ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ складається з компонентів:
- Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві
- Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно
- Наскрізний процес виховання, який формує цінності
- Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.
- Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
- Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
- Нова структура школи, яка дає змогудобре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
- Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
- Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише в приміщенні навчального закладу.
У Концепції "НУШ" представлено коментар щодо особливостей організації освітнього процесу в школі І ступеню згідно з новою структурою. Так, в початковій школі виділено два цикли навчання: перший – адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи); другий – основний (3 – 4 класи).
Мета першого циклу навчання, відповідно до його назви, - природне входження дитини в шкільне життя, послідовна адаптація до нового середовища.
2019-2020 навчальний рік
1 клас, 19 учнів , 10 хлопчиків та 9 дівчаток, учитель - Світлана Василівна Куца
2018-2019 навчальний рік
1-А клас, 18 учнів, 10 хлопчиків і 8 дівчаток, учитель - Наталія Миколаївна Слободяник
1-Б клас, 18 учнів, 8 хлопчиків та 10 дівчаток, учитель - Олена Володимирівна Олійник
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ - практика ,що є однією з самих успішних в НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Допомагає учителю створити СПІЛЬНОТУ в класі, вчить спілкуватися, співпрацювати з однолітками, поважати їх як особистостей, і створює ПОЗИТИВНИЙ НАСТРІЙ!
Набір LEGO "6 цеглинок" - новина в 1-ому класі! Цікаві різноманітні вправи, що розвивають критичне мислення, вміння вправлятися з проблемним завданням, оцінювати ризики та навіть розвивати власний стиль виконання завдань.
Коментарi