«ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ- ЦЕ ВСЬОГО ЛИШ ІНСТРУМЕНТ» Білл Гейтс

ІНФОРМАТИКА в школі вивчається у 2-11 класах.

Учитель - Зіньківська Людмила Іванівна.

Головне задання предмету - формування інформаційної компетентності.

ПРОДОВЖУЄМО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ!!!

Інформація про навчальний матеріал, який необхідно вивчити самостійно, розміщено на сторінц і«Дистанційне навчання під час карантину», або у блозі вчителя Інформатика та інформаційні технології

По закінченню карантину учні надають результати своєї роботи (практичні і творчі роботи, реферати, презентації, повідомлення та інше) учителю або надсилають на електронну скриньку zinkovskaya75@gmail.com

Навчальні матеріали для дистанційного навчання.

ПлатформаGoogleClassroom– це інструмент, що пов’язуєGoogleDocs,GoogleDriveіGmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.Завдяки платформі Classroom можна організувати проєктну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Доступ до цього програмного засобу можливий після реєстрації користувача та отримання звичайного облікового запису Google. за допомогою Google Classroom користувач може створити навчальний клас або приєднатися до існуючого. Кількість навчальних груп, які може створити викладач та до яких може бути включений учень, необмежена.
Функціональні можливості сервісу:

·запрошувати учнів до класу; ·запрошувати педагогів спільно працювати у створеному класі; ·розміщувати загальну інформацію щодо організації освітнього процесу: назви тем, кількість годин тощо; ·розміщувати дидактичний матеріал для учнів класу, зокрема відеоматеріали (YouTube або відео з власного файлового сховища) чи посилання на відповідні інтернет-ресурси; ·публікувати загальні оголошення або повідомлення в необхідній навчальній темі, групі; ·здійснювати опитування учнів (усіх або вибраних), демонстрацію загальної статистики відповідей та можливість перегляду деталізованих звітів або окремих відповідей учнів; ·призначати завдання учням (усім або вибраним), зокрема і відкладені, як у межах всього класу, так і з певних тем. У процесі дистанційного навчання учень може: ·приєднатися до класу за запрошенням або за допомогою ключа, який надав вчитель або інший учень навчальної групи; ·переглядати навчальні матеріали, розміщені вчителем; ·переглядати оголошення та виконувати завдання, розміщені вчителем, залишати відповідні коментарі до них; ·переглядати підготовлені вчителем завдання й дату обов’язкової здачі матеріалів; ·отримувати повідомлення про повернення завдань на доопрацювання; ·повторно надсилати матеріали учителю після доопрацювання; ·переглянути оцінку за виконане задання тощо.

Дозволити:
  1. ·доступ до камери: потрібен, щоб у Класі можна було публікувати фото й відео, зроблені за допомогою камери; ·доступ до пам’яті: потрібен, щоб до дописів у Класі можна було долучати фотографії, відео та локальні файли. Також він потрібен для офлайн-доступу; ·доступ до облікових записів: потрібен, щоб можна було вибирати, який обліковий запис використовувати в Класі.


Міжнародний день безпечного Інтернету 2019

5 лютого 2019 року Летківська СЗШ І-ІІІ ступенів долучилася до Міжнародного дня безпечного Інтернету: з учнями 9 та 10 класу разом з психологом школи Сандуляк О.Г. проведено урок «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик?» Матеріли уроку були розроблені Анастасією Дьяковою спільно з видавництвом "Ранок", кібер та ювенальною поліцією, за підтримки телекомунікаційного партнера Vodafone Ukraine та Інтернет партнера Датагруп. Метою заходу було формування в учнів уявлення про актуальні ризики в Інтернеті, пов'язані з надсиланням власних інтимних фото,та убезпечення підлітків від шантажування та булінгу, до яких призводить онлайн-грумінг. Урок був змістовний та повчальний для учнів. З учнями 3-4 класів проведений захід «Безпечний Інтернет», 5 клас – тренінг «Безпечне спілкування в мережі Інтернет», педагоги школи обговорили відео, яке пропонувалося до уроку та отримали буклети від видавництва «Ранок». Учні школи взяли участь у Всеукраїнському онлайн-конкурсі на освітньому порталі "На урок" на тему: Безпечний інтернет ! та зайняли призові місця.

Галерея "День безпечного Інтернету"

Година коду - 2018

Відчуй себе програмістом за одну годину! Hour of Code – це безкоштовна міжнародна освітня ініціатива, що спрямована на популяризацію ІТ серед школярів за допомогою проведення одного спеціально розробленого інтерактивного уроку інформатики. Авторами Години коду є американська неприбуткова організаціяCode.org.За час існування ініціативи в ній взяло участь понад 100 мільйонів школярів зі 180 країн! Цього року ініціатива «Година коду» відбулася 3-9 грудня 2018 року в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. Учні нашої вже четвертий рік поспіль проводить інформаційну кампанію щодо даної ініціативи.

Галерея "Година коду"

Кiлькiсть переглядiв: 656

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.