ПРОЄКТ "ПЕДАГОГІЧНА САМООСВІТА"
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЄКТУ: самоосвіта – найважливіша форма підвищення фахового рівня учителя
ГІПОТЕЗА: Самоосвіта вчителя буде результативнішою, якщо передбачатиме поточне та перспективне планування, тісно пов’язуватиметься з практикою, матиме науковий характер,буде чітко організованою.
МЕТА: організація цілеспрямованої і планомірної, безперервної й усвідомленої самостійної роботи вчителя, спрямованої на підвищення своєї професійної кваліфікації протягом всієї його практичної діяльності
за напрямками:
- удосконалення професійних компетенцій;
- підвищення методичної майстерності;
- психолого-педагогічна підготовка;
- поглиблення знань з теорії і практики навчання і виховання учнів; загальнокультурний розвиток
ТЕРМІН ДІЇ: один навчальний рік
УЧАСНИКИ: учителі
ВИКОНАВЦІ: координатор проЄкту – заступник директора з НР,
координаційна рада - методична рада ліцею.
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
1. Методична нарада. Алгоритм здійснення самоосвіти. /серпень/
2. Підготовка і заповнення карт самоосвіти. /серпень/
3. Реалізація планів самоосвіти учителів. /протягом року/
4. Проведення відкритих уроків учителями за темами самоосвіти./ протягом року/
5. Участь учителів у роботі методичних формувань. /протягом року/
ТВОРЧИЙ ЗВІТ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ. Методична конференція учителів ліцею за темами самоосвіти. /Квітень-травень/
ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ / портфоліо/
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Удосконалення теоретичної і практичної підготовки учителя.
Коментарi