ПРОЕКТ "ПЕДАГОГІЧНА САМООСВІТА"
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ: самоосвіта – найважливіша форма підвищення фахового рівня учителя
ГІПОТЕЗА: Самоосвіта вчителя буде результативнішою, якщо передбачатиме поточне та перспективне планування, тісно пов’язуватиметься з практикою, матиме науковий характер, відповідатиме змісту визначених загальношкільних завдань і буде чіткоорганізованою.
МЕТА: організація цілеспрямованої і планомірної, безперервної й усвідомленої самостійної роботи вчителя, спрямованої на підвищення своєї професійної кваліфікації протягом всієї його практичної діяльності
за напрямками:
- удосконалення науково-теоретичної підготовки з фаху;
- підвищення методичної майстерності;
- психолого-педагогічна підготовка;
- поглиблення знань з теорії і практики навчання і виховання учнів; загальнокультурний розвиток
ТЕРМІН ДІЇ: один навчальний рік
УЧАСНИКИ: учителі
ВИКОНАВЦІ: координатор проекту – заступник директора з НР,
координаційна рада - методична рада школи
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
1. Методична нарада. Алгоритм здійснення самоосвіти. /серпень/
2. Підготовка і заповнення карт самоосвіти. /серпень/
3. Реалізація планів самоосвіти учителів. /протягом року/
4. Проведення відкритих уроків учителями за темами самоосвіти./ протягом року/
5. Участь учителів у роботі методичних формувань школи. /протягом року/
ТВОРЧИЙ ЗВІТ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ. Методична конференція учителів школи за темами самоосвіти. /Квітень-травень/
ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ /за бажанням/
1. Укладення теки «Методичні розробки уроків за темами самоосвіти учителів школи» / травень /
2. Випуск методичної брошури «Методичний захист педмінімуму за темами самоосвіти учителів школи» /червень/
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Удосконалення теоретичної і практичної підготовки учителя.
Коментарi