ПРОЄКТ "ПЕДАГОГІЧНА САМООСВІТА"

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЄКТУ: самоосвіта – найважливіша форма підвищення фахового рівня учителя

ГІПОТЕЗА: Самоосвіта вчителя буде результативнішою, якщо передбачатиме поточне та перспективне планування, тісно пов’язуватиметься з практикою, матиме науковий характер,буде чітко організованою.

МЕТА: організація цілеспрямованої і планомірної, безперервної й усвідомленої самостійної роботи вчителя, спрямованої на підвищення своєї професійної кваліфікації протягом всієї його практичної діяльності
за напрямками:

  • удосконалення професійних компетенцій;
  • підвищення методичної майстерності;
  • психолого-педагогічна підготовка;
  • поглиблення знань з теорії і практики навчання і виховання учнів; загальнокультурний розвиток

ТЕРМІН ДІЇ: один навчальний рік

УЧАСНИКИ: учителі

ВИКОНАВЦІ: координатор проЄкту – заступник директора з НР,
координаційна рада - методична рада ліцею.

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
1. Методична нарада. Алгоритм здійснення самоосвіти. /серпень/
2. Підготовка і заповнення карт самоосвіти. /серпень/
3. Реалізація планів самоосвіти учителів. /протягом року/
4. Проведення відкритих уроків учителями за темами самоосвіти./ протягом року/
5. Участь учителів у роботі методичних формувань. /протягом року/

ТВОРЧИЙ ЗВІТ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ. Методична конференція учителів ліцею за темами самоосвіти. /Квітень-травень/

ОФОРМЛЕННЯ ЗВІТУ / портфоліо/

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Удосконалення теоретичної і практичної підготовки учителя.

Саморозвиток та самоосвіта вчителя -
необхідна умова професійної діяльності педагога, його самовдосконалення.

Кiлькiсть переглядiв: 1036

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.