ПЕДРАДА - колегіальний орган управління закладом освіти,
створений для розв’язання основних питань освітнього процесу.

/Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/84536780.jpg 2020-2021 навчальний рік
19 березня 2021р ПЕДРАДА
Тема: ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ освітнє СЕРЕДОВИЩЕ – важлива умова формування соціальної компетентності, пов’язаної із здоровим способом життя

1. ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ освітнє СЕРЕДОВИЩЕ – важлива умова формування соціальної компетентності, пов’язаної із здоровим способом життя. /Доповідь Вольської О.М., заступника директора з ВР /

ВИСТУПИ:
1.Формування мотивації на здоровий спосіб життя школярів в умовах інноваційного освітнього середовища. /Лещук О.Г., учитель хімії/.
2.Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку. /Тунда О.І. , учитель укр. мови і літ./
3. Утвердження здорового способу життя у шкільному середовищі. / Нестеренко І.В., педагог-організатор/
4. Культура здоров’я учнів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського і НУШ. /Куца С.В., учитель 2 класу/

5. Практичні завдання :/Кульчиковська Н.С., заступник з НР/
5.1.САМООЦІНЮВАННЯ: «Сучасні технології здоров’язбережувального освітнього середовища». Анкета.
5.2.Вправа «Приклад теми уроку з начальних програм, де формується здоров’язбережувальна компетентність учнів та має реалізуватись наскрізна лінія «Здоров’я і безпека».

9 січня 2021р ПЕДРАДА

ТЕМА: Помилка- чинник розвитку учнів.

Форма проведення: педрада -дискусія

Епіграфи:
"Закрийте двері перед усіма помилками, й істина не зможе увійти". Р. Тагор, індійський поет, філософ.
"Робити помилки - це ОК. Як ви навчаєтесь? Роблячи помилки.У цьому і вся річ.Це і є суттю навчання". Едріен Андерхілл, президент Всесвітньої організації вчителів англійської мови

Презентація: 1.«Помилятися важливо! Думки міжнародних науковців»
2."НУШ. Вербальне оцінювання.(заступник директора з НР Кульчиковська Н.С.)

Проблемні питання:
- Як допомогти дитині не боятися помилок?
- Як помилки впливають на самооцінку? (практичний психолог Сандуляк О.Г.)
- Що робити учителям та батькам?

Рефлексія: «Дозвольте дітям робити помилки»

/Files/images/zno/педсовет-.jpg 2019-2020 навчальний рік

11 січня 2020 ПЕДРАДА

ТЕМА: Інтеграція навчання як засіб розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти Нової української школи.

Форма проведення: педрада-практикум

Вправа: Рефлексія. Прийом "Покажи настрій"
Інтерактивна лекція " Інтеграція навчання як засіб розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти Нової української школи"
Вправа: Складання опорного конспекту, карти розуму за лекцією.
Вправа: Рефлексія діяльності. Прийом "Рефлексійна мішень"
/ заступник директора з НР Кульчиковська Н.С. /
Практична частина Методи та технології інтегрованого навчання на відкритих навчальних заняттях учителів школи. / Усенко О.І., директор/
Вправа: Самоаналіз відкритих уроків «Який метод? Яка технологія?»
Вправа: Найпродуктивніші інтеракції інтегрованого навчання на відкритих уроках.
Вправа: Рефлексія змісту.Прийом "Незакінчене речення"

/Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/20200111_094358.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/20200111_094414.jpg

30 жовтня 2019 ПЕДРАДА

ТЕМА: Впровадження компетентнісного підходу в системі оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах реформування загальної середньої освіти

1. Реалізація компетентнісного підходу до навчання у системі оцінювання навчальних досягнень учнів закладу освіти в умовах реформування загальної середньої освіти. /Доповідь заступника з НР Кульчиковської Н.С./
ВИСТУПИ:
1. Впровадження формувального оцінювання у початковій школі. /О.В.Олійник, учитель 2-Б класу/
2. Сучасні підходи до оцінювання навчальної діяльності школярів на уроках :
- філологічних предметів / Тунда О.І., учитель укр.мови та літ./;
- математичних предметів / Сандуляк Л.М., учитель математики/;
- природничих предметів /Лещук О.Г., учитель хімії/
3.Фінський досвід. Оцінювання – це навичка і завжди діалог. /Вольська ОМ., заступник директора з ВР/
4.Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень у закладі освіти - вимога/правило Державної служби оцінювання якості освіти. /Усенко О.І., директор/

/Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/31.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/32.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/33.jpg /Files/images/metodichna_robota_skrinshoti/34.jpg

/Files/images/zno/педсовет-.jpg 2018-2019 навчальний рік

27 березня 2019 ПЕДРАДА

ТЕМА: Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, партнерство учасників освітнього процесу

1.Індикатори сучасної якісної освіти: інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, партнерство учасників освітнього процесу /Доповідь Н.С.Кульчиковської, заступника з НР/

ВИСТУПИ:
1. Інноваційна діяльність – потреба та готовність сучасного вчителя. Освітній проект «На урок»: онлайн-ресурси учителям. /Зіньківська Л.І., учитель інформатики
2. Творчо-пошукова активність на уроках – шлях до креативної особистості.
/Тунда О.І., учитель укр. мови і літ./
3. Партнерство – продуктивна співпраця учасників освітнього процесу. /Євдокимова О.І., учитель 3 класу/

9 січня 2019 ПЕДРАДА
ТЕМА: Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі.

1. Теоретико-методологічні засади процесу соціалізації школярів в сучасному освітньому просторі. /Доповідь Кульчиковської Н.С., заступника з НР/
2. Особливості психосоціального розвитку дітей та статистика по школі. /Доповідь Сандуляк О.Г., практичного психолога/
3. Соціалізація учнів в освітньому середовищі школи:
· через інформаційний простір школи /виступ Вольської О.М., заступника з ВР/
· через навчальні предмети /виступ Гайтовоїї Л.І., учителя ур.мови і літ./
· через роботу учителя-класовода / виступ Куцої С.В.,учителя 4 класу/
· через роботу класного керівника / виступ Паламарчук О.І.,кл.кер 5-А класу/
· через позаурочну діяльність школярів /виступ Макаревич О.С., педагога-організатора/
3.4. Соціалізація дітей із кризових сімей. / виступ Савчук С.В., соціального педагога /

/Files/images/zno/педсовет-.jpg 2017-2018 навчальний рік

10 січня 2018р ПЕДРАДА

ТЕМА: Реалізація наскрізних ліній оновлених навчальних програм у 5-9 класах на уроках природничо-математичних дисциплін.

ФОРМА проведення: ЗАХИСТ ІННОВАЦІЙ

ВИСТУПИ:
1. ТЕОРІЯ ПИТАННЯ: Наскрізні лінії – один із засобів забезпечення компетентнісного підходу в галузі викладання предметів в розбудові Нової української школи. (директор Усенко О.І.)
2. Реалізація наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», « Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» на уроках:
- біології, природознавства, екології (учитель Паламарчук О.І.)
- інформатики (учитель Зіньківська Л.І.)
- хімії (учитель Лещук О.І.)
- математики (учитель Сандуляк Л.М.)
- географії, економіки (учитель Макаревич В.С.)
- фізики (учитель Посмітюха Ю.А.)

Кiлькiсть переглядiв: 1622

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.